Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

3. januar 2010

Publisert i Ett Trykk | Published in "Ett Trykk"



Happy New Year, everyone!!



Jeg var så heldig å få være gjestedesigner i julenummeret av Ett Trykk, og denne lille esken var et av bidragene mine der... Jeg har skåret ut topp og bunn i kraftkartong, og "veggen" er laget av en remse akvarellkartong. Kartongen er deretter pyntet med et nydelig mønsterark fra Inkido.

*****

I was so lucky to be the Guest Designer in the last issue of the Norwegian magazine "Ett Trykk", and this little box was one of the projects I made for the magazine.
I've made the top and bottom of the box with cardboard, and the "wall" is made of watercolor card stock. The pieces are decorated with patterned paper from Inkido.




Jeg forelsket meg helt i denne nydelige nissegutten fra byEvy. Jeg har maskert motivet, og brukt et nydelig tekststempel fra Stempelglede i tillegg. Jeg har fargelagt motivet med Promarkere, og pepperkaka har fått en "meliskant" med snowmarker.

I'm in love with this beautiful stamp from byEvy. I've masked the stamp with a beautiful text from Stempelglede.



I esken er det plass til hjertesjokolader og en koselig liten kjøleskapsmagnet - fra ungene til pappa... :)
Teksten "Til Pappa" er skrevet ut fra pc, og den herlige metallpynten finner du i nettbutikken til Unik Hobby.

Inside the box there is heart-chocolate and a Refrigerator Magnet. :) The kids gave this box to their Dad for Christmas..

Tusen takk for at du besøker bloggen min. Jeg håper du har en god start på det nye året!
Klem fra Kirsten


Thank you so much for visiting my blog. I hope you've had a good start to the New Year! Take care!
Hugs, Kirsten

22 kommentarer:

Mia 3. januar 2010 kl. 20:19  

Hei hei..

Jeg kjenner igjen denne fra bladet..:)
Du er så fantastiks flink og jeg blir så glad av å se på det du lager. Myyyyye bra inspirasjon...
Jeg skal legge meg til som følger med en gang. Gleder meg til å følge med fremover...

Ha en flott kreativt nytt år.

Hilsen Mia

Camilla 3. januar 2010 kl. 21:08  

Hejsan Kirsten!
God fortsättning på det nya året.
Jag har tittat och läst om dig och dina fina askar i Etttrykk.
Och den här tycker jag är sååå sööööt.
Du gör dom mest fantastiska små askar man någonsin kan tänka sig.
Du är så duktig.
jag hoppas du har det bra och att Julen varit lugn och skön.
tack för allt vackert du bjuder på.
Kramar Camilla

Miranda Slagboom-de Groot 3. januar 2010 kl. 21:17  

what a lovely project you've made.
greetings miranda from the netherlands

Nora 3. januar 2010 kl. 21:21  

Way to go Kirsten - I'm so proud of you! Thanks for sharing so much of your talent ;)
Big hugs,
Nora

Stampin Mindy 3. januar 2010 kl. 21:46  

WOW this is stunning. AMAZING work! Hugs!

Tiets 3. januar 2010 kl. 21:49  

Ooo this is really so beautifull, Your blog is full of inspiration for me!
I wish you a happy new year and all the best for 2010.
Hugs Tiets

Cards By MI 3. januar 2010 kl. 22:41  

How cute isn't that? Totally great!
xMarie

Anonym,  3. januar 2010 kl. 22:49  

Vilken otroligt fin ask! :)
Jag blir alltid lika inspirerad när jag kikar in här hos dig. Förstår varför de bett dig designa för sin tidning. :)
YOU ROCK!
Kram Louise

Maya 3. januar 2010 kl. 22:56  

Godt nytt år,Snuppa :)
Håper du har gode dager!!
Og denne esken er så nyydelig, og så lekkert pyntet!
Nydelig fargelagt med promarkere også, flinka :)
Go`klem fra Maya :)

Camilla 3. januar 2010 kl. 23:09  

Knallflott eske Kirsten!! Du lager de søteste esker og små bokser, en nytelse å se på:)
Ønsker deg et riktig godt nytt år! Håper du har hatt en fin og god jul.
Klemmer fra Camilla.

Donalda 3. januar 2010 kl. 23:09  

oh hon this is just breath taking. I know your husband just loved it. You are so talented dear and I so enjoy visiting your blog dear.
Hope you had a Wonderful New Year dear and wishing you the best in 2010 Hugs

Sandra H. 4. januar 2010 kl. 00:27  

That is a beautiful box!! You did a very, very nice job!!!

Gunn (Merete) 4. januar 2010 kl. 02:55  

Hei og Godt Nyttår til deg. Håper dette blir ett bra år for deg.
Denne eska her var bare så utrolig flott og "julete". Jeg bare digger eskene dine, de er så utrolig gjennomført. Jeg har intensjoner om å få lage ett par jeg også, men foreløpig er de bare i hodet mitt.
Ha en flott dag.
Klem Gunn :-D

Cheryl 4. januar 2010 kl. 02:57  

Absolutely stunning,so much beautiful detail......I adore your creations!!! Happy New Year to you and your family and best wishes for 2010!!
Hugs xx

Marianne/skorpionen 4. januar 2010 kl. 08:59  

Nydelig eske :) også så herlige farger du har brukt!

Godt nytt år forresten, håper det står bra til.

Klemmer fra Marianne

Nina I. 4. januar 2010 kl. 10:41  

Hei Kirsten;-))

Først må jeg bare si at jeg er fryktelig dårlig på å kommentere...... Men jeg er veldig flink til å besøke bloggen din når du har lagt ut noe nytt;-)))) Du lager bare de lekreste esker!!!!! Supernyyyydelige alle sammen!!!!

Og så må jeg si at jeg savna deg veldig på Ski-treffet i høst;-))

Håper du har det bra, og ønsker deg et riktig godt nytt år!!!!!

Stor klem fra Nina;-)

Magia da Inês 4. januar 2010 kl. 11:19  

Olá, amiga!
Seu cantinho esstá criativo e encantador... parabéns!!!
Você é muito talentosa!
Feliz 2010!!!
Beijinhos.
Itabira - Brasil

Alia 4. januar 2010 kl. 11:19  

Как всегда, восхитительно!

HegeT 4. januar 2010 kl. 14:36  

Hei, og godt nyttår.....
Den esken er baare såååå koselig!!!.
Håper du får satt av litt tid til å være kreativ innimellom alt det andre som hverdagen din fylles med........

nyttårsklem fra
HegeT

mettepip 4. januar 2010 kl. 15:18  

Hei, og godt nyttår!
Nydelig eske du har laget igjen. Jeg synes også den nissegutten er så søt, og fikk sikret med den på høsttreffet i Ski.
Tusen takk for hyggelig besøk og kommentar i bloggen min, det setter jeg pris på! Og gleder meg til å se dine flotte kreasjoner IRL i mars!
klem fra
Mette

Riet 4. januar 2010 kl. 16:57  

So beautiful Kristen,i love your image and details.

Hugs Riet.xx

Marina 4. januar 2010 kl. 18:10  

Your box is stunning!
Beautiful colours, details and cute image.
I love this box.

Hugs,
Marina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP